2015. június 7., vasárnap

#6 Pattanásos bőrüek figyelem! The Body Shop Tea Tree kollekció nagy teszt

Sziasztok, ma 5 fajta The Body Shop Tea Tree terméket fogok nektek bemutatni. Mindigis problémás, érzékeny és pattanásos bőröm volt és nem találtam soha semmilyen arcápolási terméket amitől nem ütött volna ki valami az arcomon vagy nem éreztem kellemetlennek utána a bőrömet, a Chanel termékektől a Dior termékekig mindent kipróbáltam már és nemrég betértem a The Body Shop-ban és meggyőztek róla, hogy kipróbáljam, bár egyáltalán nem fűztem hozzá nagy reményt, de BEVÁLT! Ezek a termékek szépen finoman eltűntetik a pattanásaimat és megújítják a bőrömet anélkül, hogy bármiféle irritációt okoznának és ráadásul a teafaolaj tartalma miatt nem csak a pattanásokra hatásos, hanem a hegeket,sebeket is segítik a gyorsabb gyógyulás érdekében. A termékeket ITT rendelhetitek meg.



1.Tea Tree Skin Clearing Toner, ez a személyes kedvencem. A terméket naponta 2x szoktam használni arcmosás után, este és reggel. Eltávolítja a szennyeződéseket és a felesleges faggyút, több használat után tapasztaltam, hogy eltűnnek szép lassan a pattanásaim, hűsítő és nyugtató érzést ad használat után. Híg állaga miatt egy vatta segítségével viszem fel a bőrömre.



2.Tea Tree Skin Clearing Foam Cleanser egy habzó arclemosó ami antibakteriális, frissít és visszafogja a bőr fénylését, ezt naponta csak 1x szoktam használni fürdés közben vagy azután, nagyon szépen lemossa a bőrömet és a sminkemet is le tudom mosni vele, tökéletesen tisztít.



3.Tea Tree Oil, tapasztalataim szerint ez a termék a legjobb ellenszer a pattanásokra, hegek nélkül eltüntette a pattanásaimat 2 nap alatt. Elég kicsi a kiszerelés, de nekem már kb. 6 hónapja megvan és még mindig több mint a fele benne van szóval nagyon sokáig kitart. Ezt a terméket este lefekvés előtt kell bekenni közvetlenül a pattanásokra vagy a problémás területre és 2-3 napon belül nyomtalanul eltünteti a nem kívánt mitesszereket. Nagyon folyékony és olajos állaga miatt egy fültisztító segítségével szoktam felvinni a bőrömre.

























4.Tea Tree Squeaky-Clean Scrub egy bőrradír, ami gél állagú nagyon kicsi szemcséjű ezért egészen kicsi helyeken is mélyen tisztítja a pórusokat. Ezt a terméket a hab állagú arclemosó után közvetlen szoktam használni a még jobb hatás érdekében.

5.Tea Tree BB Cream egy alapozót helyettesítő sminkalap, ezt a terméket nem szeretem annyira, mert túl sűrű az állaga nekem egy sminkalaphoz és emiatt masszív érzésem lesz a felkenése után, úgy érzem benne a bőrömet mintha egyáltalán nem tudna lélegezni miközben a BB krémnek pont az lenne a lényege, hogy ne is érezzük, hogy van valami egyáltalán az arcunkon. Ezt a terméket 3 árnyalatban lehet kapni Light-Medium és Dark. Nekem a Light verzió van meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése