2015. május 31., vasárnap

#4 Színes kontaktlencsék, azaz divatlencsék

Sziasztok! Itt van végre a várva várt posztom a színes kontatklencsékről azaz divatlencsékről amikről Ti kértétek, hogy írjak.

Először is mesélnék nektek arról, hogy nekem mi a tapasztalatom velük kapcsolatban. Régebben szinte mindennap hordtam őket, nagyon szerettem és sokkal jobban éreztem magamat színes kontaktlencsével, mint anélkül(ne kérdezzétek miért, én sem tudom), de mostanában már csak alkalmanként veszem fel, mert bevallom néhányszor elég kellemetlen volt már és nagyon elfáradtak tőle a szemeim, de mégis milyen jó, hogy ezekkel a divatlencsékkel úgy változtathatjátok a szemeitek színét ahogy ti akarjátok, nem? Sőt! Nekem párducmintás és virágmintás kontaktlencséim is voltak.

Lejjebb csatolok pár képet Nektek amiben én viselem őket. :)




És most jöjjenek a kérdések amiket szinte mindenki fel szokott tenni nekem mikor látják, hogy divatlencsék vannak a szemeimben:

1.Most akkor olyan színben látsz amilyen kontaktlencse van a szemedben?
-Nem, én ugyanúgy látok, mint ti, a kontaktlencsém színének semmi köze ahhoz, hogy hogyan látok benne és nem is létezik olyan kontaktlencse amiben színesen látnál.

2.Meddig maradhatnak bent a szemeidben?
-Általában max. 6 óráig maradhatnak bent, legfeljebb 8 óráig, tovább semmiféleképpen, mert már nagyon száraz lesz a szemed és fáradt és ajánlatos ápoló szemcseppet csepegtetni a szemedben mikor bent vannak, mert az gátolja a kiszáradást és sokkal jobb közérzeted marad tőle.

3.Nehezen rakod be és veszed ki?
-Bevallom először mikor kezembe került egy kontaktlencse körül-belül 1 óráig küzködtem vele, hogy beletegyem, szóval az első alkalmak mindenkeppén nehezebbek és, ha van olyan ismerősöd aki hordott már lencsét, mindenképpen kérd meg őket, hogy segítsenek. Nekem most már kb. 15mp ki- és berakni őket.

4.Hogyan kell őket tárolni és ápolni?
-Mindig adnak mellé kis tárolódobozkát, ha nem akkor olyan 2-300 forintért tudsz rendelni az ebayről, de szerintem boltban is ugyanennyi max. kicsivel drágább. Ápolni kontaktlencsefolyadékkal kell és ha gyakran hordod akkor naponta kell benne folyadékot cserélni, de ha nem olyan gyakran akkor is ajánlatos, de ha nem akkor 2-3 naponta is elég, de higiénikusabb ha mindennap cseréljük és 2 hetente át kell mosni a lencséket langyos vízben jól átdörzsölve, de vigyázzunk rá, mert nagyon kényesek és könnyen elszakadhatnak. A legjobb kontaktlencse folyadék márka tapasztalataim szerint az Opti-free, nekem eddig semmilyen problémám nem volt vele és már több, mint 2 éve csak ilyet használok.

5.Hol tudok venni divatlencsét?
-Én általában Shanghaiban szoktam, ott vannak boltok ahol megnézheted őket élőben és nagyon nagy a választék, de sajnos itthon nincs ilyen bolt ezért webshopokban lehet rendelni. Linkelek pár oldalt ahonnan én is rendeltem már és megbízhatóak: http://www.honeycolor.com/,
http://www.eyecandys.com/, http://www.pinkyparadise.com/

6.Meddig jók a kontaktlencsék, van szavatosságuk?
-Igen, van szavatossága és onnantól számítják miután felbontottuk őket, vannak 1 naposak, 1 hónaposak, 3 hónaposak, 6 hónaposak és 1 évesek is. Miután lejárnak ne hordjuk semmiképpen, mert gyulladáshoz és szembetegségekhez vezethet.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Engem érdekelnének a kontaklencsék. Le tudnád írni pontosan, hogy melyik milyen márkájú és színű? És lenne még egy kérdésem: hogyan juttatnád el a lencséket annak, aki szeretné megvenni őket, illetve mennyi időn belül? Ha gondolod, írhatok üzenetet e-mailben is, és ott megbeszélhetjük a részleteket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az lenne a legegyszerubb, ha facebookon irnal nekem, de ha neked az e-mail kenyelmesebb nekem az is jo. :)

      Törlés